Alla inlägg under september 2009

Av Charlotta - 29 september 2009 16:21

Även Tessan har blogg Candy, gå in  och lämna en kommentar så kan du oxå vara med.

http://tessanskortpyssel.blogspot.com/

  


Av Charlotta - 23 september 2009 16:22

Nu har Essmo bloggcandy, massa roliga saker att vinna

  

Klicka på länken för att komma till bloggen http://essmos.blogspot.com/


Av Charlotta - 20 september 2009 10:16

Igår var det äntligen dax för rekordträffen, jag har aldrig varit på en Scrapträff tidigare, Zanya fick mig att åka med och det ångrar jag inte. Det var ca 250 personer som satt i en matsal och scrappade, underbart. Det var 6 utmaningar under dagen med en timmes mellanrum, vinnarna lottades fram och igår var det min turdag. Jag vann på alla 4 utmaningarna som jag deltog i. Först ut var en skissutmaning, nästa var att göra ett rosa kort, till tredje utmaningen skulle man göra en egen dekoration, sist ut för min del var tema kärlek.  

      

        

Av Charlotta - 13 september 2009 10:15

Jag har funderat på hur lika kort kan vara och ändå kännas personliga. Dessa kort är lika i basen men ändå olika och personliga, tycker jag. 

    

Av Charlotta - 1 september 2009 10:00

Nu är det dax att uppdatera bloggen. Skolan har börjat igen och det har varit fullt upp den sista tiden.

I slutet av augusti hade Scraplyckan en Cyber Crop, det var den första jag varit med i. Två utmaningar hann jag med, den första var en skissutmaning och till den andra skulle man göra ett monokromatiskt kort, jag gjorde ett rosa kort till barnens kusin. Självklart fanns det en utmaning till barnen oxå, de skulle göra ett kort i sin favoritfärg, min dotter gjorde ett i rosa och guld.

        

Ovido - Quiz & Flashcards