Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Charlotta - 4 augusti 2009 09:04

Cirkeln består av två papper med olika motiv, jag har satt ihop dem med dubbelhäfftande tape och satt fast en bit fiskelina emellan. När man blåser på cirkeln snurrar den.

Av Charlotta - 4 augusti 2009 08:58

Jag har fastnat för kurbits och ville prova att måla ett mönster inspirerat av det. För att vara första gången tycker jag att det blev riktigt bra.

Av Charlotta - 4 augusti 2009 08:49

Äntligen blev jag klar med detta lilla fotoalbum. Det var nog en månad sedan jag började. Ifrån början hade jag tänkt ha ett Cd-fodral som pärm men albumet blev för tjockt så det fick inte plats, men måtten är gjorda efter ett Cd-fodral. Albumet är till min kusins dotter och innehåller kort på den närmsta släkten på vår sida.

Ovido - Quiz & Flashcards